Vanliga frågor & svar

Kan man ändra i sin beställning?

Ja, det går bra att göra en preliminär beställning och ändra eller avbeställa din bokning fram till 4 dagar innan leverans.

Måste man diska det man hyr?

Nej, disk av porslin och tvätt av linne ingår i hyrespriset.

Vad händer om något går sönder?

Vi debiterar saknat eller skadat gods till inköpspris + 25%.

Finns det några försäkringar?

Nej, det finns ingen specifik försäkring att teckna, utan kunden är ansvarig för godset under hyresperioden. Vanligtvis täcker en vanlig hemförsäkring eller företagsförsäkring.

Hur betalar jag?

För privatkunder gäller kontant betalning vid leverans, hämtning eller retur av gods.

Företag och organisationer faktureras efter sedvanlig kreditkontroll. Fakturan ställs på 10 dagar.

Hittar du inte svar på din fråga?
Ring oss på 08-533 309 85 eller ställ din fråga via formuläret nedan.

Kontaktuppgifter

Fråga